شیتوریو کِن شی کان

دمای آب ولرم که هر چند ثانیه یک بار با فشار خنک میشه رو انتخاب می کنم. میرم زیر دوش. دست می کشم یه ساق پای چپم. از درد چشام بسته میشه. می دونم تا چند دقیقه دیگه این یه وجب و نیم سرخی ورم کرده ی روی استخوان ساقم کبود و سیاه میشه.

این حتما" از شانس منه بین اون همه استان که اومده بودن کسی جلوم قرار گرفت که خطا کردن رو از درست جنگیدن بیشتر بلد بود.

توی تاتامی رفتم. یه خطا دوتا سه تا...پامو که هدف گرفت خم شدم. از درد دندونام قفل شده بود. داور اخراجش کرد. بلند شدم یه چیز بهش بگم سنسی م جلو دهنمو گرفت. بعدش فقط درد بود و درد و اسپری بی حسی و ادامه دادن مبارزه...

هنوز زیر دوش حموم نشستم. لبخند می زنم. اول شدن بین کلی استان یه حس وحشتناک خوب بهم میده حتی اگه رنگ مدال طلاش بعد از چند ماه بره یا جنس کاغذ قدر دانیش بی کیفیت باشه یا هیچ جایزه نقدی نداشته باشه. همین که الان از خودم راضی هستم به دردش می ارزه.

پامو جمع می کنم, بغلش می گیرم و می خندم...


حاشیه:

خواهرم میگه به خاطر لذت معنوی جون دادی اگه جایزه مادی داشت فکر کنم یه طرفتو فلج می کردی :دی

تو تایم آخر که از کنارش رد میشدم کنار گوشش محکم گفتم "خیـــــــــلی بی شرفی" و لبخند زدم.

تشکر:

از مسئول قرعه کش محترم که بچه های کرمانشاه رو با من رو برو نکرد...قلبم ضعیفه آخه :-s


نظرات 10 + ارسال نظر
پریا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.blogme.blogfa.com

آورییییییییین دخترمون اول شده

مگه بچه های کرمانشاه چطوری هستن؟!

مرسی
بچه های کرمانشاه تو رشته های رزمی غولی ان واسه خودشون.
من همین جا رسمن اعلام می کنم می ترسم ازشون

pink یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

افرین به شما

آفرین به ما :-)

آلومینیم(al) یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ

نکشی خودتو

-.-- --- ..- / -- .- -.. . / -- . / .--. .-. --- ..- -.. / -- -.-- / -.. . .- .-. / ..-. .-. .. . -. -..

بسی شاد گشتیم

11990

قعلن زنده م!
باز تو تیریپ mors برداشتی!!

راستی بگو ببینم می دونی این عکس کناری واسه کجاس؟؟

آلومینیم(al) یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

تازه رعایت کردم همش رو کد مورس(morse code) ندادم

اره می دونم؛{...}؛نه مگه؟


الهام دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://maneghamin.blogsky.com

وووووو....
پس شما ورزشکارید؟!!
تبریک میگم که اول شدید.
اما متوجه نشدم چه رشته ای از ورزش؟

کاراته

احسان سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ق.ظ http://ican65.blogsky.com

اووووووووووستاد.....
یوهو ...
فن عبداله چگینی رو هم بلدی ؟؟؟؟
البته فکر کنم مال تکواندو باشه اسم اصلیش آبیاچی نمیدونم دوریاچکی نمیدونم بالاخره یه چیزی داشته که بهش میگیم عبداله چکینی....
حتما باید از کمکت استفاده کنم الانم که درگیر جنگ با دشمن فرضیم بهت خبر میدم بیای کمک ...
اوس ...

خودت که میگی واسه تکواندوئه.
خسته نباشی واقعن.

امیر سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

خدا رحمتت کنه واسه مسابقات بعدی ... ! :دی

بفرما خرما بزن!

بانوی اجاره ای چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ق.ظ http://wf3.blogsky.com/

سپاسگذارم .

:)

خواب زده پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ق.ظ http://khunbazi.blogsky.com/

ببین...همه شو خوندم‌ =) باحال بود،‌خوب بود....من لینکت می کنم تا بعدا هم بت سر بزنم

مرد بارانی سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://rain-man.blogsky.com

آفرین...
حس بینظیریه ..برنده شدن و شکست دادن..اول شدن و هیجان قبل از شروع مبارزه
رفیق من کاراته کاره اون هم همیشه میگفت دعا کن با بچه های کرمانشاه نیافتم !

حس فوق العاده ایه .
خدا بچه های کرمانشاه رو برامون نگه داره :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد